counterstrike

  • Nóż – zwany kosą, broń, którą wszystkie prosy używają do upokorzenia przeciwników. Atakując gracza, który stoi do ciebie plecami, prawym przyciskiem myszy zabijasz go jednym ciosem, co powoduje u noobów ślinotok i maksymalne wkurwienie oraz wielki entuzjazm reszty graczy na serwerze. Są dostępne skiny za horrendalne ceny od 40 € do 400 €.
  • Glock-18 (200 $) – o dziwo ma nie gorszą skuteczność niż reszta pistoletów, a przynajmniej ma sensowną pojemność magazynka (20 gumowych kulek).
  • P2000 (200 $) – ma bardzo wysoką celność pierwszego strzału, tylko trudno to udowodnić w grze.
  • USP-S (200 $) – jedna z broni o największej celności. Możesz skakać po bokach, biegać i strzelać jednocześnie, a i tak kogoś zabijesz.
  • P250 (300 $) – broń dobra, lecz kupowana tylko w pierwszej rundzie i wtedy, gdy już ma się maksymalną ilość forsy. Dźwięk wystrzału Valve „pożyczyło” sobie z Left 4 Dead 2, przerabiając go tak, żeby nie było słychać różnicy.
  • CZ75 Auto (500 $) – zamiennik dla Tec-9 i Five-Sevena. Bardzo szybkostrzelny, ale ma śmiesznie mały magazynek. Kochany Gaben coraz to z kolejnym update'm coraz bardziej osłabia CZ-tkę, więc nikt już jej nie kupuje
  • Five-Seven (500 $) – w poprzednich częściach fajnie wyglądał, ale był słabszy niż pistolet na wodę. Teraz jest dokładnie odwrotnie – da się nim kogoś ustrzelić, ale wygląda jak gówno.
  • Dual Berettas (500$) – Beretty stały się dostępne także dla CT, dlatego ich popularność znacznie się zwiększyła, ale nie poszło to w parze ze skutecznością.
  • Tec-9 (500$) – jest niemal dwa razy tańszy od Deagle'a, ma prawie pięć razy większy magazynek i jest niewiele słabszy. Gracze czekają, aż Valve nieco ograniczy możliwości tej „peemki”.
  • Desert Eagle (700$) – broń, która spokojnie może zastąpić snajperkę. Zamiast obniżyć moc tej broni, dodano jej jeszcze więcej. Jest droższy niż wcześniej, ale ma znacznie większy odrzut i rozrzut – niemniej każdy noob zdoła trafić dwa razy w przeciwnika, a to wystarczy do uśmiercenia.
  • Nova (1200 $) – zamiennik M3. Oficjalnie ogłoszony najgorszym shotgunem w historii gier komputerowych.
  • XM1014 (2000 $) – broń prawie dwa razy droższa od Novy, słabsza, ale nadrabia szybkostrzelnością, dzięki czemu jest całkiem skuteczna. I tak nikt z nią nie biega.
  • Mag-7 (1800 $) – wygląda jak buldożer, każdy myślał, że to pistolet maszynowy, ale to strzelba. Mocniejszy od Novy, lecz ma tak żałosną szybkostrzelność, że nigdy nie uda ci się strzelić drugi raz przed swoją śmiercią.
  • Sawed-off (1200 $) – kosztuje tyle co Nova, a jest najlepszą ofertą pośród strzelb.
  • Mac-10 (1050 $) – jeżeli szastasz hajsem, możesz kupić.
  • MP9 (1250 $) – zamiennik TMP z 1.6. Kosztuje tyle samo, lecz MP9 jest o wiele gorsze. Poza szybszym przeładowaniem niż reszta SMG nie ma żadnych plusów. Mogli chociaż tłumik zostawić, to byłby z niego jakiś pożytek.
  • MP7 (1700 $) – następca MP5. Sprofanował legendę, w sumie to można by go usunąć.
  • UMP-45 (1200 $) – pomimo tego, że w życiu ta broń jest bardzo dobra, w każdej części CS robią ją tak, jakby to było największy syf. Tak było też w tym przypadku. Przynajmniej jest nieco celniejszy niż reszta, ale nigdy nie zdążysz go przeładować.
  • P90 (2350 $) – ma aż 50 naboi w magazynku, więc nooby myślą, że jest dobra. Jest droższy od Galila i Famasa, ale ma tak znikomy rozrzut, że widząc przeciwnika, wystarczy biec w jego stronę, trzymając lewy przycisk myszki. Frag gwarantowany.
  • PP-Bizon (1400 $) – tani i ma duży, bo aż 64-nabojowy magazynek, jednak nawet pierwszy strzał nie jest celny, a obrażenia zadawałby większe, gdyby był naładowany pinezkami.
  • Famas (2250 $) – naprawdę dobry, więc nie wiadomo, jakim cudem P90 kosztuje więcej. Ma nieużywany przez nikogo tryb strzału trzema pociskami naraz.
  • Galil AR (2000 $) – magazynek na 35 naboi, niski koszt i dobra celność, a mimo to gracze i tak biegają z kałachami.
  • M4A1-S (3100 $) – Valve nareszcie poszło po rozum do głowy i dodało M4A1 z tłumikiem, jednak przez baaardzo mały magazynek prędzej ci się skończą naboje niż uda ci się kogokolwiek zabić.
  • M4A4 (3100 $) – nie może mieć założonego tłumika, wyglądem nawet nie przypomina broni i ma idiotyczną animację przeładowania. Pewnie właśnie dlatego już nie wszyscy w CT biegają z M4. W dodatku jako jedyny nie ma odwzorowania w rzeczywistości – nie istnieje taka broń jak M4A4.
  •   AK-47(2700 $) – już w 1.6 miała przesadny rozrzut, a w tej wersji jeszcze bardziej ją skrzywdzili. Tym się nie da strzelać, odgłos wystrzału znowu „pożyczono” z L4D, model zresztą też jest ten sam. Dobrze, że chociaż animacje zmienili, bo tekstura również niewiele się różni od oryginału.
  • SSG-08 (1700 $) – odpowiednik Scouta. Kupują go tylko zagorzali fani AWP, których jednak chwilowo na niego nie stać. W poprzednich częściach przynajmniej można było biec ze Scoutem szybciej niż z nożem, teraz SSG nawet tej zalety nie posiada. Scout ma jednak inną ciekawą cechę – czasami strzał w tułów zadaje 100 HP i załatwia przeciwnika od razu, a czasami zaledwie około 90. Czyżby magia?
  • AUG (3300 $) – gdyby nie przybliżenie, to nikt by jej nie kupował. Valve jeszcze nie wie, czy ma być prawie snajperką, czy prawie szturmówką, dlatego codziennie ma inną charakterystykę, a czasem nawet i inną pojemność magazynka – raz 20, a raz 30 pocisków. Ostatnio dodano kropkę do celownika, aby każdy mógł trafić.
  • SG 553 (3000 $) – chociaż ma przybliżenie i szybsze przeładowanie niż większość broni w grze, to i tak nikt jej nie kupuje. Odpowiednik Kriega 552 z poprzednich części i AUG z broni dostępnej dla CT. Ostatnio, tak samo jak w AUG, dodano kropkę do celownika.
  • AWP (4750 $) – wystarczy trafienie w paznokieć i umierasz. Na każdym serwerze przynajmniej 75% graczy biega z AWP, dlatego liczba serwerów „AWP-Only” drastycznie zmalała od czasu wydania Global Offensive. Grając w trybie turniejowym na mapach z otwartymi przestrzeniami, jak Nuke czy Dust 2, możesz być pewien, że minimum 60% wrogiej drużyny będzie uzbrojona w tę właśnie broń.
  • G3SG1 (5000 $) – model identyczny, co w L4D, skuteczność także. Otrzymanie kicka z serwera po kupieniu tej broni wzrasta o 50%.
  • Scar-20 (5000 $) – niby taka sama broń jak G3SG1, a słabsza. Animację przeładowania ma identyczną, co M4A4, co czyni tę broń jeszcze bardziej niewartą swojej ceny.
  • M249 (5200 $) – tak zwana krowa. Służy do sprejowania.
  • Negev (5700$) – wyparł M249, bo ma o 50 naboi więcej w magazynku i strzela z szybkością miniguna. Broń dla każdego nooba. Świetna broń do full auto. Dzięki ogromnemu magazynkowi, nawet jeśli jesteś niewidomy, i tak w końcu trafisz przeciwnika.


Dodaj komentarz






Dodaj

Komentarze

szymonxd, Dodany: 18.12.2017, 16:31
gdzie można kupi awp

© 2013-2025 PRV.pl
Strona została stworzona kreatorem stron w serwisie PRV.pl